söndag 29 november 2009

My bad

Har vart mycket att göra de senaste dagarna. Har suttit i skolan hela dagarna och trixxat med presentationen som var i fredags. Hur det gick? pff, vi stompade den så klart. Bästa gruppen WADUP! Nu blir det till att programmera som ett djur fram tills den 14e då det ska redovisas projekt. Förhoppningsvis går det som smort, jag och min labpartner Dan har kommit en bit already. Fast vi har en lång way to go.

I helgen har det setts en hel del filmer, bland annat två på bio. Eller ja, senaste vecka har vi vart på bio tre gånger. Varav två var gratis tack vare pressackreditering (oh yeah). Såg på Tim Burtons nya rulle 9 igår och idag blev det Up In The Air med mister Clooney. 9 var inte så bra som jag trodde, den var ganska dålig faktiskt. I alla fall storyn. Men filmen var ju snygg, fast det räcker inte. Up In The Air var å andra sidan fett skön, George Clooney is da man.

Nu blir det till att slagga, har en lång dag framför mig imorgon med programmering i guess, och granresning. Yes its about that time of the year. Skillnaden nu från föregående år är att jag gör det själv utan min sämre hälft (den tyske "kompisen").

Så här såg det ut förra året när vi reste granen. Den utsmyckades senare med riktiga julgranskulor då ölburkarna inte gick hem hos min dam.

Inga kommentarer: