tisdag 17 november 2009

Svininfluensan ftw!

Armada är nu avklarat...eller ja, iaf första dan. Otippat nog så visade det sig att det mest intressanta företaget för mig var SAAB. De jobbar tydligen med en hel del cool produktutveckling that i didn't know of. Idag passade jag även på att ta första dosen (av tre) av vaccinet mot hepatit A och B.

Dagens skitboll ges ut till svininfluensan som har flyttat in i min kära dam. Det är riktigt jobbigt då hon blir sängliggandes hela dagarna och inte orkar göra nåt annat än att typ sova samt att jag måste göra everything at home plus att passa henne och hinna med allt schoolwork...känns lite som att vara småbarnsförälder och student samtidigt. Tur att man inte är det. Jag har börjat mynta ett nytt begrepp, "The Ludvika Syndrome". Kan ni lista ut vad det är? Nehe, okejdå. Annie Hao, Det är när man är småbarnsförälder och själv är knappt 23 år gammal. Instant classic.

Nu ska jag sova, godnatt!

Så här ser svininfluensan ut enligt Google,

Inga kommentarer: