måndag 16 mars 2009

Traderamästaren

Den senaste veckan har jag handlat på tradera tre gånger! Det kanske inte låter så mycket men det är det, dock så räknas väl iofs inte två av köpen då de var tågbiljetter från SJ. Men jag lyckades buda hem ett sprillans nytt NHL09 som fortfarande var i plastförpackning och jävular vad roligt det är...Har inte lirat NHL sen NHL94 men det här spelet har verkligen lyft serien. Bra sköj.

Aja, nog med tv-spelssnack. Idag började jag två nya kurser, Datorgrafik med interaktion och programutvecklingsteknik. Den förstnämnda verkar riktigt intressant men har nog ett par riktigt feta labbar (3d modellering och sånt skit) men det blir sköj. programutvecklingsteknik verkar lite sisådär, men allt kan inte vara roligt här i livet.

Nu ska jag skriva klart min kära prosam-uppsats (yes it's that time of the year now).

Inga kommentarer: