söndag 8 mars 2009

Boyz in the hood!

Yezzir, nu är jag hemma i dalarna igen...känns faktiskt bra, mycket snö osv så det är riktigt mysigt. Det är det fina med dalarna, det är mysigt på vintern...till skillnad från bajsstockholm som är kallt, slaskigt och blåsigt på vintrarna. Fast Stockholm är nice på sommaren dock.

Aja, som ni all kanske vet så åker jag ju till brasilien i som
mar...vilket betyder att jag måste införskaffa mig en resväska...först var jag sugen på en sån där samsonite men de är så jävla dyra...så jag har börjat sikta in mig på den här...rätt nice, man kan byta hjul osv när de blir dåliga..och dessutom så får man in 70l med saker i den...det borde ju räcka. Dessutom så har den ett sneakersfack!

Bra eller anus?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den ser finnemang ut. Ser smidig ut trots att den är så stor :)

Anonym sa...

Den är snygg!

Hur länge blir du borta i brasseland? Inga grillkvällar i sommar alltså?
//Kholod