onsdag 18 mars 2009

oh happy day!

Våren är kommen, idag sken solen likt en tonåring som precis förlorat oskulden...hela dagen dessutom. Idag var dagen då jag och min tyske kompis skulle göra campus kista för nästa nummer av osqledaren, och vilken timing vi har. Vi glider dit utan att ha nån aning om när de har pub osv...och passande nog så har de onsdagspubar där ute, så efter en rundvandring blev det ett par öl och lite nötter. På hemvägen fick vi sällskap av en indisk typ uteliggare eller nåt som inleder en mycket intressant och hetsk diskussion med min tyske kompis som fattar ungefär 5 ord(true story) på de 10 minuterna vi satt bredvid varandra...det sköna är att han upprepade de ord han förstod för att låtsas som att han fattade vad han snackade om. Sköna är att killen bredvid min polare slängde dödens blick på honom och med telepati säger "vafan håller du på med?", japp jag kan läsa tankar - don't hate.

Hur som helst, det var skönt väder och goddamn, jag kan inte sluta lyssna på den här låten. den ger mig seriöst rysningar varje gång.


Inga kommentarer: