torsdag 17 april 2008

Sun is shining och bratsen badar bajs, ser ut som det iaf.

Bruxförsäljningen gick förvånansvärt bra igår, vi lyckades smaska hem 12st. Dagens vinst var inte lika impressive, endast 6st tillsammans sen sålde jag 3st solo, men det blir som gårdagens vinst då för min del :) en kul grej är att folk redan har börjat köa för att köpa gta4, det komemr om 12 dar. Och yes jag står på köplats nr. 59 på game i skrapan :( men det lär räcka för att få det på releasedan :)
Nu ska jag slagga, PEACE.

Förresten om det inte kopplade så hade vi ett slammin väder idag, helt off da chains sun!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dude. vad har bilden med allt o göra en sol med palmer vi bor i fucking jävla skit kalla sverige (dock rätt varmt idag) mr

:P

Anonym sa...

den där spar jag f.j.s.k.s (fucking jävla skit kalla sverige)