tisdag 8 april 2008

datakom - been there, done that.

Jag fick ett välförtjänt E i datakom med hela 23saftiga pinnar, vilket gör mig till än så länge okuggad (iaf tvåans kurser, har elektron kvar från ettan :( ), och fucking awesome. Jag ska nog ta och fira det med lite öl och en saftig middag (nudlar med currysmak, självklart ramen-nudlar...endast det finaste är bra nog åt chefen), möjligtvis att jag smaskar av ett eller två one tree hill avsnitt, för er som vill veta så är vi nu inne på 9e avsnittet på 5e säsongen. Så vi är 4 avsnitt från att vara up to date.

Vädret här i sthlm börjar bli lite kasst, regnigt dvs.. Dessutom börjar alla träd osv slå ut så när solen tittar fram igen så kommer mina ögon att börja klia som fan, men jag är en man så jag kan ta det.

Btw, om ni inte redan har hört det så är krulligt hår vårens trend...jag vet inte om ni har märkt det men jag har krulligt hår.

Inga kommentarer: