lördag 5 april 2008

One down, one to go.

Resultatet från en av tentorna jag skrev för 3 veckor sen har nu kommit till min kännedom. Jag fick ett B (=4,5) på databastentan. Dessvärre så kuggade jag förmodligen datakom-tentan men ett B är trots allt ett B och det var inte särskilt långt från A heller. :(

Jag ska faktiskt berätta en liten hemlighet till er, för er som känner mig så vet ni att jag är kräsen med vissa saker när det kommer till mat. Eller ja, jag tycker väl inte om ost, mjölk, ketchup, senap, räkor/hummer å såna skaldjur, samt möjligtvis nåt annat som jag inte kommer på. Men faktum är att när jag och fredrik var i trysil förra helgen så köpte jag en skink & ost macka (baguette) på vägen hem och jag åt upp hela utan att slänga osten. Jag gjorde det mest för att jag är så jävla hardcore, så nu vet ni det...don't tell anyone.

1 kommentar:

Anonym sa...

jajaja - pâ pizza har alltid ost och ketchup slunkit ner mmmmmm