onsdag 18 juli 2007

Money for nothing

Denna vecka (än så länge) har vi inte gjort nånting på jobbet, iaf inte jag å min adept modige niklas. Lr jo vi har ju visserligen spelat pengapoker hela dagarna, rätt sweet...jag ligger på plus. Men idag blev vi caught av våran tydligen närvarande chef/samordnare som skickade ut oss i verkstaden där det var fullt kaos vid vår station. Gubbarna we workar with hade tydligen räknat fel på en massa shit så alla begav sig ut för att räkna, men det mesta stämde..så det var damerna nere i lagret som hade krånglat till det.

Så när övriga tjejer och killar stod på alla fyra och städade min och niklas station så gled jag och niklas runt på en sparkcykel och letade efter en artikel som vi visste inte fanns, clever huh?

Imorgon blir det skövde och det blir sweeet...löning nästa vecka, shibby!

Btw ni bör inte schkoja med pizzabagaren på Sole Mio om ni tänkt köpa en "Surprise Pizza"

Inga kommentarer: