tisdag 10 juli 2007

Att bråka med en sovande person?

Jaha, jag föll offer för ett bråk inatt tydligen, konstigt nog har jag ingen riktig aning om hur det hela påbörjades och varför? Jag menar wtf jag sov ju.

Hur som helst så kom jag "bara" en timme för sent till worket vilket innebar att jag å jacke som också kom en hour för sent fick vänta till 16.00 innan vi kastade in handdukarna. Det flöt på rätt bra idag på jobbet, vilket var sweet...nu klarar även vi av våra "junis-lyft" då vi lyfter mastodont-isolatorstänger på 300kg med bara våra armar...nja inte riktigt 300kg men de är rätt tunga och bra jobbiga att balansera pga längden.

Vi prövade på våran beryktade plan idag och den verkar som om den funkar, ingen misstänker något och attacken är förödande för offret, moahaha...

1 kommentar:

Anonym sa...

hehee bråk? komplett med knytnävar?? :D