måndag 31 maj 2010

Last week of school

Full rulle hela helgen, därav no inlägg. I lördags satt vi hela sju timmar på kontoret och fixade med presentationen som vi ska ha imorgon, kommer nog bli awesome. För er som känner för det, droppa by F1 kl. 13 imorgon...eller så kan ni vänta, min grupp ska iofs redovisa sist. Och jag ska iofs inte ens snacka så it doesnt really matter.

Igår började jag plugga ingenjören och hållbar utveckling, känns så sjukt segt att plugga nåt sånt. Typ som att man är tillbaks till högstadiet igen, man ska läsa en massa texter och har ingen riktig extenta som man kan kika på och se "mönster" i. Eller ja, det finns extentor, utan facit. Så det suger. Hur som så har jag kommit halvvägs igenom läsanvisningarna sen blir det till att sitta och nöta föreläsningsanteckningar och kolla extentorna resten av veckan.

Nu snart ska jag in till skolan och ha genrep inför presentationen imorgon.

Stay black!

Inga kommentarer: