torsdag 27 maj 2010

Enough is enough!

Om mindre än 24 timmar så är jag klar med sanstat-tentaskrivandet och sätter mig därpå ned och börjar råläsa inför nästa tenta i ingenjören och hållbar utveckling som är nästa fredag. Ska bli grymt skönt att byta pluggplats från matbordet till soffan där man kan ligga och läsa, har så grymt ont i ryggen efter att ha suttit framåtböjd 9 timmar om dagen 5 dar i rad.

Jag vet inte riktigt hur det kommer gå imorgon, tidigare i veckan kändes det sjukt bra och jag tyckte jag kunde allt, men igår gick det nedåt och idag vet jag inte riktigt vart jag ligger. Vi får se helt enkelt.

Nu blir det till att vila och lära in mig formlerna som inte står i formelsamlingen som man får till tentan så att jag kan skriva ned de när jag kommer dit :)

Snart är det sommarlov, that's all that matters. Stay black!

Inga kommentarer: