tisdag 18 maj 2010

Barn, helg, jobb och grill

Helgen är nu över och det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Vad har hänt sen sist? Jo jag har fått betyg i mediejuridik-kursen där jag fick ett B! Ett motherfucking välförtjänt B! Eller ja, välförtjänt...i dunno, men vi fick det iaf :) Annars har vi även vart barnvakt i helgen åt rominas kusinbarn Emanuel...Alltid lika roligt, fast det blir lite tröttsamt också. Speciellt om man blir väckt kl. 09 varje dag av någon som viskar "Alest!" i örat på en...han kan ännu inte uttala X...så jag heter alest i hans mun.

Sedan var vi även på pub i torsdags på tc där vi hade det mysigt...Och igår blev det grill hemma hos Ida...ja mycket har det vart.

Idag och imorgon vankas det filminspelning, kommer bli awesome!

Stay black!
Grill igår, awesome!
Jag, Anna och Daniel på phadderpub i torsdags
Två mongon i gungan, nejdå, Emanuel är kittlig

Inga kommentarer: