måndag 17 augusti 2009

Omtentaplugg for the what?!

Idag satte nollningen igång på allvar för alla nyantagna på kth. Passade på att åka in till skolan och skriva ut extentor och inlämningsuppgifter till elektrotekniken då mitt gamla elektrotekniksblock har kommit bort. Var väldigt kul att se massa nollan och alla klasskamrater igen, dock var det riktigt jobbigt att sitta och plugga elektroteknik när man inte kunde något och verkligen inte hade några anteckningar att kolla på. Vette fan hur det kommer gå om jag inte lyckas hitta blocket, men det är nog slängt verkar det som. Att kolla på facit räcker ju inte alltid, de är ju rätt kryptiska ibland.

Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen bjuder på fler lyckade tentatal än vad dagen bjöd på (en och en halv klarade jag av utan att kolla facit).

Nu har btw min käre tyske kompis lämnat mig för att göra själavandring i schweiz i ett halvår, vet inte riktigt vad vi tycker om det men vi bjuder på en bild iaf.

Godnatt!

Inga kommentarer: