tisdag 4 augusti 2009

Bad updates och nya leksaker

Jag har jobbat quite much de senaste dagarna och har därför inte fått så mycket action done här på bloggen, sorry bout that...men snart ordnar det nog upp sig. Idag var en mycket bra dag. Förutom att jag fick besök på jobbet av min dam så hade hon även med sig en present åt mig, nämligen ett par Oompa Loompa strumpor som är gjorda efter mina oompa loompa dunks!!!

Toppen, jag fick även ett sms från dhl att mina speakerz låg och väntade på mig på 7-eleven i HS. Så kl. 20 så skyndade jag mig hem snabbt som fan och började packa upp högtalare. Har inte hunnit testa de supermycket än men goddamn vilken jävla skillnad det är från skithögtalarna jag hade innan. Ska bli kul att testa de imorgon bitti innan jag går till jobbet :)

Aight nu måste jag sova, godnatt!

Inga kommentarer: