lördag 22 augusti 2009

Dan efter dopparedan

Igår skrevs det elektrotenta....oh vad det skrevs elektrotenta. Hur det gick? Ja det vet jag inte, det visar sig den 31a. Ikväll ryktas det MediaMarkt fest...dock så är jag osäker på om jag will be attending. Känns som att min sura hals försöker påverka mitt val. Det har även dykt upp en ny dag som kommer lysa som ett sken under mina mörkaste tider...yes, det har inhandlats en ny kökslampa.

Imorgon bär det av till söndag för att hjälpa min bror flytta och för att fira mor som fyller 51 på tisdag.

Nu blir det till att hitta nåt att käka, cuz me gettin hungry! Och precis nu steg min dam in genom dörren, och emanuel som vi barnsitter just nu...spännande värre. Han har redan repat upp soffbordet. Nu blir det action.

PEACE!

2 kommentarer:

stenman sa...

Inte helt okej meningsuppbyggnad i det där inlägget. Antar att det är vissa gener som lyser igenom.

Alex sa...

Du kanske skulle ha testat liknande meningsuppbyggnad i ditt cv så kanske du hade fått ett sommarjobb