onsdag 27 maj 2009

Tenta, grill, öl och Hell's Kitchen

Summerar upp gårdagen ganska bra. Vädret var slammin och det ledde till årets första shorts-dag för min del. Tentan tror jag nog gick vägen...med lite tur så kanske jag får ett C till och med. Detta behövdes naturligtvis firas med en grillkväll, sagt och gjort stod vi (jag och tysken) på balkongen i det då aningen trista vädret (gråmulet) och grillade med en varsin öl i handen. Very good, verkligen skitgott. Har bestämt mig för att i sommar bli expert på marinader.

Idag är det munta (muntlig tenta) kl. 13 sen efter det har jag sommarlov...i stort sett. Ska kolla på fyrornas redovisning på fredag men efter det leker livet.

Btw så ryktas det om att utredningen läggs ned. Känns lite sådär. Jag menar, vafan gubbarna har ju redan sagt att han låg i sjön och de hittade honom i sjön...varför inte gräva vidare där? svensk polis alltså...

Inga kommentarer: