onsdag 6 maj 2009

Lunch för 130kr

Japp...that's how we roll. Vi skulle käka en lunch idag...pasta stod på schemat bestämde vi oss för...Så min kära lady tyckte att vi skulle testa Vapiano...Sounds fine tyckte jag. Kommer dit, det funkar som så att man får ett kort som man sedan registrerar allt man käkar och dricker på...sedan betalar man när man går ut...Pasta carbonara - 95kr, inga konstigheter. Den var typ hälften så stor som den är på italienska (pastastället vid kth)...fast man var mätt ändå...och den var bra god.

Hur som helst...ganska produktiv dag...tror jag.

Möte imorse med handledare...sedan fixade jag lab 3 i dgi...sedan studiebesök på GetUpdated Internet Solutions som det så fint hette. Och sedan hem för att skriva lite på projektrapporten och scanna in lo-fi prototypen till projektrapporten.

Nu blir det till att käka en macka eller nåt.

Godnatt.

Jag saknar dig Jimmy...goddamn...why'd u have to leave?

Inga kommentarer: