måndag 20 april 2009

Månadens tabbe

Idag damp Osqledaren ner i brevlådan och det är mycket bra läsning må jag säga...En rätt kul sak visade sig ha hänt också. Som ni alla vet så gjorde jag och min tyske kompis campus Kista i senaste numret, dock så gjorde vi SU's (Stockholms Universitet) pub ute i Kista och inte KTH's. Detta har lett till en hel del klagomål och arga mail från kistastudenternas sida. I vårt försvar så kan vi säga - lär er göra reklam nästa gång nötter. Stället kryllar av reklam om events o.s.v. på FooBar, vart fan tror ni då att man går om man kommer dit? Inte på "puben" gömd längst inne i byggnaden som man inte ens hittar om man finkammar stället.

Angående reklam så tänkte jag göra lite här, min kära fröken har börjat blogga och slänger upp en hel del bilder och sånt kul...lite som jag gjorde när jag fortfarande brydde mig. Så om ni är intresserade av att veta hur det är att bo med mig och se livet ur min andra hälfts ögon så tipsar jag er om att gå in på bloggen. Där kan man även se fula bilder på mig för jag slänger självklart inte upp alla bilder på mig då jag ser mongo ut.

--------------------------------------------------------
EDIT: Självklart skriver hon mer om hennes vardag än om mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla idiot!

Alex sa...

Jag älskar dig också sötnos...