måndag 17 november 2008

Sucker-punch-vecka

Det kommer nog lite färre inlägg denna vecka, till på torsdag ska nämligen en uppsats på 3-4 sidor ha producerats, två artiklar till osqledaren och möte och skit till ett projektarbete, samt skit till ett annat projektarbete...grädden på moset är att jag sitter på shaun white snowboarding hemma som jag så gärna vill spela sönder...men icke.

Hur som helst, för er som undrar, helgen var innehållsrik, Solo aka nya Grand var väl sådr, lite kalt...var inte helt klart, fattades typ tio ton möbler skulle jag tro.

Idag fick jag mina trådlösa buzzers! tack lovisa och andreas! ni får komma hit så får jag spöa er på buzz nån gång :)

Idag var vi och handlade mat...jävular vad nyttiga vi är...köpte tpy frukt för över 100kr, goddamn, bra skit.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Signe också, du måste tacka Signe!!! Vi var ju tre stycken som gav dig dina buzzers. Nu räknar vi såklart med att vi ska få tillbaka våra buzzers och spelet :D