onsdag 5 november 2008

the man!


Jag och alex har haft en sååå mysig dag idag. Vi lunchade på riche (okej jag erkänner, det blev en del tjat över en flaska vin =) ). Efter lunchen gick vi mtta o belåtna längs Biblioteksgatan, jag hoppade in på Filippa K och köpte en n kavaj...my god! =). Alex tyckte att jag såg bra ut i den och det var helt okej pris så jag slog till. Vi besämde oss att vi skulle promenera hem till hammarby sjöstad eftersom det var så fint väder ute. Men Alex fick ont i fötterna (han är inte vad med loafers ;););) ), så vi tog en taxi sista biten. Nu på eftermiddan har vi druckit lite latte och myst i soffan. Och yes JAG POUNDADE BILEDT PÅ FIFA 09. DAMN vad skönt det känns.

(Personen på bilden är den som skrivit inlägget)

Kram och ha en bra kväll alla sötisar önskar freddie

Inga kommentarer: