torsdag 6 november 2008

OL fo life

Den senaste OL (Osqledaren) damp ner i brevlådan häromdan och det är jag mycket glad över...mycket bra nummer faktiskt. Jag och min partner in crime tysken hade 2 artiklar med och de var fucking awesome.

För er som inte har sett de tidigare numren och inte kan få tag i ett tryckt exemplar av detta nummer så finns den här för nedladdning. Våra artiklar är på sid. 30 resp. 36-37 :) Jag är även med på sida 6 :)

Annars så finns tidigare exemplar och Osqledarens blogg här.

Citat från en av våra mycket hängivna läsare när han pratade om våran How To-artikel:

Jag tycker de borde göra den till den nya bibeln


Thanks dude!



PS. För er som inte vet så var visar våran How-To artikel hur man verkar lyckad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej den här får ni gratis, men i framtiden kommer jag att börja ta betalt för att uttala citat utav denna ypperliga kvalité.