söndag 16 mars 2008

Tre kämpar och en skabbräv

Wow, jag är fuckin hammered och jag ligger i sängen på väg att slagga. Det har vart en minst sagt innehållsrik dag. Det är nog faktiskt lättast om jag beskriver dagen med punktnotation:

- Vakna för tidigt inför tentan...inte bra, men jag tänkte att jag kunde va extra tidig till tentan så jag tog 08.10 tåget.
- Får vänta 15min vid luma i skitkallt väder innan tvärbanan kommer i och med att sl har fittbajskuk-lördagstrafik
- Får vänta ytterliggare 15min vid slussen vilket som ni nu inser att det inte är särskilt bra. 08.50 kom tåget till slussen, tentan började 09.00 - det såg inte ljust ut.
- Glider in till tentan 09.15 aka late och myser igenom den vilket förmodligen inte gick alls.
- Sen mötte jag upp me julie för att mysa igenom en middag/lunch på nån mysig italiensk restaurang, ont om såna inne i stan tyvärr så efter 50min letande så stannade vi på Jensen's Boefhus och avnjöt deras lunchbiff hackebiff...sjukt gott.

- Sen satte festandet igång, vi blev hammered på en gång och det ena ledde till det andra så för att summera kvällen så kan man säg att tre spyor (i en påstår skaparen, jag säger att det är tre individuella) lades av en invandrare från landet som förlorade världskriget, twice. Adam fick hångla med ett skabb som jag turnade down i och med att jag är spoken for (sorry ladies, its true) och jag var fit for fuck hela vägen hem...Sen myste jag hos andreas, där vi gick upp på taket och lekte lite innan vi kollade på fear factor, det är sjukt äckligt.
Godnatt, ludvika nästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

bra kväll, mår som jag ska nu hihi, och jag fick inte hångla med the scabb utan jag var så tanked så hon bara rev sig på mig fick fly undan med hatten i behåll