måndag 10 mars 2008

Live For Nothing, Or Die For Something

Som ni kanske förstår var det äntligen dags för mig och mitt entourage att se Rambo 4. Som man har längtat efter en riktig actionfilm, precis som de var back in the good old days (90-talet). Och jag måste säga att jag är grymt nöjd, mycke blod, mycket skjutande och många kills. Kill countsen landade faktiskt på 236 (flest kills i Rambo serien än så länge). Det är till och med så insane att filmen " Averages 2.59 killings per minute." (taget från IMDB om Rambo). Det är insane...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om body-counten inkluderar hunderna?

Alex sa...

Jag vet inte, men de inkluderar säkert HUNDARNA (stupid) german boy...

Anonym sa...

Jaja, men kan vi snälla fokusera på de riktiga problemen nu? Som t.ex. att din mamma inte fick några credits trots att hon hade en ganska central roll. Du vet, scenen där hon nafsar på liket som hänger från ett rep (hint: hon sitter mellan grisen till vänster och grisen till höger)

Alex sa...

Det var ju inte som så att din mamma heller fick några credits trots att filmen utspelar sig i hennes nedre region.

Anonym sa...

2.59 kills per minute klår inte mina cs skills där man ligger på stadiga 2 per sek

Anonym sa...

fick johannes vara med? eller var the a-team som var på bootcamp ?

Anonym sa...

Ni skulle båda ha passat som ladyboy statister i den filmen....

Djur räknas vanligtvis separat under filmer.
Såg ni om den vanliga "No animals were hurt during the making of..." fanns med?