måndag 13 december 2010

Slutspurtsvecka

Detta är sista veckan på hösten, även den veckan då min exjobbsrapport börjar bli färdig, eller ja...ska bli färdig. Detta kommer självklart inte vara fallet, men förhoppningsvis har jag fått ned hela resultatet och stora delar av analysen och diskussionen i slutet av veckan, möjligtvis några slutsatser också. På torsdag sätter julhandeln igång för min del och jag jobbar tors, lör, sön, mån, tis och onsdag. Sedan bär det av hem till Ludvika för julfirande och avkoppling. Ska försöka åka snowboard också är tanken, hoppas det blir av.

ah just ja, KTH-mästerskapen i basket gick av i helgen. Vi hamnade i samma grupp som indek (de spöade oss i finalen förra året med en pinne) i gruppspelet och hade lite småotur där...vilket ledde till att vi inte gick vidare, men det var iaf sjukt kul att spela lite basket på helplan mot andra lag och grejor. Var ett tag sen sist.

Efter basketmästerskapen drog jag och romina en vända på stan för att inhandla saker inför lördagkvällens planerade julmys. Vi gick förbi korsningen där självmordsbombaren slog till endast fem minuter innan han sprängde sig själv...crazy shit. Tur att vi gick hem istället för in på h&m som min kvinna ville (affären bredvid där han sprängde sig)...

Stay black!

Inga kommentarer: