torsdag 2 december 2010

BRRRr, it's cold in here

Yes, nu har vintern hittat hit på riktigt och det är officiellt skitkallt i Stockholm. Lite dålig uppdatering från min sida här, har vart ganska hektiskt de senaste dagarna. Exjobb, träning, jobb hit och dit o.s.v., ja det ena leder till det andra och vips så har jag inte uppdaterat på ett gäng dagar.

Vad har hänt sen sist? Eva var på besök och sov över här en natt, mycket trevligt. Samma helg var även Rodrigo och hans flickvän Gabriela på besök från Italien. Rodrigo är en gammal barndomskompis till mig från Brasilien som jag inte sett på åtta år som numera pluggar civilingenjör inom datateknik (tror jag det var) in Italy. De passade på att åka upp till estocolmo och sightsee'a lite. Synd bara att det var så jävla kallt när de var här, de var inte riktigt beredda på kylan, hehe.

Igår var jag även iväg och lattjade lite basket med Accenture, de har tydligen ett gäng som spelar en gång i veckan på nåt gymnasium...så jag blev tillfrågad om jag skulle haka, sagt och gjort...så idag har jag dödens träningsvärk med tanke på att vi körde ett hårt styrkepass tidigare på dagen och sen basket som grädden på moset.

Aja, nu vart det ett långt inlägg...hur som så vankas det KTH-mästerskap i basket nästa helg och lite annat smått och gott.

Stay black!

Inga kommentarer: