tisdag 9 februari 2010

Canon EOS 550D

Happ, vart ingen ny 60D...utan en 550D...synd tycker jag, fast också bra. För nu är det alltmer glasklart att det blir en 7D, ska bara vänta till den 25e så man kan överblicka ekonomin något först :) Hur som, gårdagen var jag ledig. Låg hela dagen och slappade och lagade till god ugnsbakad falukorv på kvällen som jag dock fick avnjuta själv då min kvinna hellre  satt och lyssnade på Christer Fylleslangs föreläsning på KTH som var igår. Och n är jag ensam två dagar då hon ska iväg på äventyr...vet faktiskt inte vart. 8mil från Ludvika är det har hon sagt iaf. Hur som så är jag ensam :P

Idag blir det sista basketträningen innan turneringen på lördag, ska försöka styra upp lite saker och ting så vi vinner i år.

Stay black!

1 kommentar:

Tequila sa...

Jag sa att det låg typ en timme hemifrån. Och jag sa att du skulle läsa mitt papper.