onsdag 30 juli 2008

300th post anniversary

Sooo, this is it for the english weeks...bye bye!

Så nu är jag tillbaks, laddad som bara den, jävular så det ska skrivas, det kommer smattra ut inlägg, jävlar det kommer inte bli nådigt. Så nu har jag semester, eller ja, långhelg. Men det ska bli NICE! Och en lite mindre kul sak, min kära flickvän lyckades klämma fingret i nån monstruös maskin på jobbet i måndags och ligger nu hemma och är sjukskriven, hon klämde det så pass fint så hon mosade massa nerver i fingret och det kommer inte läka helt förrän om ett år typ...inte nice. Fast man kan kräma ut pengar från abb så det är väl nice om det går för sig, kan behövas.

Imorgon blir det BV (beachvolley) så det smäller om det, det ska blockas som bara den. Aja, nu är ju jag sjukt trött så jag ska slagga...PEACE

DAMN jag vill ha dessa, nej det här paret utav entourage kicksen är inte lika feta som de andra, men dessa finns tillgängliga, endast ETT par worldwide och gissa vems storlek, thats right, min size, 11, remember it. 2350$ bara, jag är öppen för donationer :)

Inga kommentarer: