måndag 9 juni 2008

L fuckin A

Nu är jag i djupaste dalarna, här där det blåser så in i helvete och är bra tråkigt...men vad ska man göra. I lördags var det osqledarfest, bra nice...ryktena säger att en kille i krulligt hår med solglasögon sågs hänga ut ur en renault på centralbron samtidigt som han spydde. (det var hett)

Hur som helst så var jag heeeeeeeeeelt förstörd igår, kan vara den värsta bakfyllan jag haft sen min första bakfylla. Snygg som jag är så hade jag inte packat för att spendera sommaren i ludvika, så det blev packning när man inte mår så jävla bra...dvs. jag fick inte med mig så många tishor hem, massa tröjor (?) ps3 och hdmi kabel (vi har ingen hd tv här) och ett par sneakers bara och ingen cap....WTF?!

Men som tur är så ska jag upp igen nästa vecka, får hämta resten då...men vi coola killar får lägga ut 250kr på en komponentkabel till ps3n så länge :(

här bjuder jag på en mysig pic från lördagskvällen innan allt spårade...

Inga kommentarer: