onsdag 20 februari 2008

Quarnevalen

Ja det är mycket uppståndelse kring Quarnevalen som går av stapeln den 10e maj i år. Självklart så har jag och min tyske kompis signat upp oss för att vara med och bygga/bidra med fylla under byggveckan. Så ett måste är att vara i sthlm den 10e maj och kolla på quarnevalen som går genom hela stan (i stort sett)...iaf allt viktigt, dvs. valhallavägen, odenvägen, sveavägen, kungsgatan och stureplan. Det är bara vart tredje år så passa på, ni lär inte se mig i det igen...om allt går som det ska det vill säga.

Det dåliga är dock att jag lär finna ett sommarjobb, vill inte bli tvungen att jobba i ludvika i sommar för att man inte hittar nåt här. så jag har redan sökt på Sneakersnstuff, Oneoff och T-12 (ska lämna in snart iaf), tänkte även söka till typ onoff, elgiganten osv. Nån som har lust att anställa en sjukt smart, utåtriktad, driven och social student? I såna fall, give me a call..bara att googla mitt namn alternativt kolla eniro.

Jag bifogar en bild så ni får se hur jag ser ut. (Bilden är inte tagen på en bad-hair-day)

5 kommentarer:

Anonym sa...

pinstripe suit och randing skjorta? om du har tur kommer fab-five-killarna och ger dig en makeover...

Alex sa...

Om du har tur så vräker de dig inte från ditt hem.

The naggers sa...

Om ni har tur kommer ni inte med i vår blogg...

Alex sa...

Om ni har tur så bryr vi oss inte...

Anonym sa...

om jag har tur kommer alla här ligga med varandra i en härlig och svettig ormgrop