söndag 17 februari 2008

Alla hjärtans dag plus helg

Hm, har inte blivit några inlägg på länge...dunno why. Hur som helst så tog jag med min lady ut på middag på kvällen den 13e (obs, inte 14e) för att vi hade annat att fira då. Så på alla hjärtans dag fick vi istället mysa med fika, så viköpte med oss massa asfeta muffins från muffinsfabriken i skanstull.
Helgen gick ut på att jag och adam hade en riktig mandate igår (lördags), Vi gick ut och åt mat, sen gick vi och handlade lite tilltugg till kvällen (ost och kex, synd bara att jag inte äter ost). Sen kom vi hem, poppade en flaska rött som tog slut snabbt, då högg vi in på tequila flaskan för att get the party started. Kvällen avslutades med return to house on haunted hill, mycket sämre än vad jag förväntade mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm tequila, mandate o mandate du hade ju beggat i flera veckor om en date med mig gooosh :P