torsdag 21 oktober 2010

Snow

Snart är det dags, det ryktas om att det kommer snöa idag och det vore grymt mysigt if you ask me. Sorry för att det uppdateras alldeles för lite här men det här med exjobb tar rätt mycket tid believe it or not. Vad har vi gjort hittills? Jadu, intervjuer, litteraturstudie o.s.v. Nu börjar vi dela upp exjobbet mer i och med att jag och min käre exjobbskamrat måste skriva varsin så får de inte vara för lika heller. Vi har iaf hittat nåt som funkar ganska bra nu, vilket börjar kännas lite skönt.

Om inte mindre än 5 dagar så fyller jag år också, mycket trevligt.

Igår var jag och min tyske kompis på en vinprovning, det finns tydligen en kårförening som heter vincollegiet som kör seriösa vinprovningar. Det bjöds på grymt gott vin, blandat med källarlokal i gamla stan, tystnad och sedan diskussion om vart vinet kommer ifrån och vad det innehöll. Lite otippat var det att ingen i sällskapet faktiskt var student, men det var trevligt ändå. Kommer nog bli en awesome artikel.

Idag vankas det lunchträning och sen exjobb for the win!

Fick en bokleverans förra veckan, mycket nödvändigt!

Stay black!

Inga kommentarer: