fredag 17 september 2010

Dåliga uppdateringar

Yes, har vart lite dåligt med uppdateringar på sistone, why? Jo för att jag jobbade på inventering i början av veckan där vi körde sköna tiderna 06-24...Sen har det vart en del fixx och trixx med exjobbet, vi har suttit och filat på specifikation och problemformulering och så, så vi ska alldeles strax påbörja arbetet for real. Kommer bli grymt kul.

Det vankas val nu på söndag, jag har tidigare inte brytt mig om politik och inte riktigt vetat om vart jag står politiskt. Men efter lite hetska diskussioner hit och dit har jag fått det klart för mig att jag är höger :) Don't hate the player - hate the game.

Idag blir det att leta efter tidigare studier till vårt exjobb och imorgon vankas det Flygs nollegasque, kommer bli nice.

Stay black!
Grand Central Station

2 kommentarer:

.... sa...

Men vafan alex har du gått och blivit moderat?morg

Alex sa...

Ja tydligen har jag det. Jag har ingen riktig koll på vad de olika partierna vill men jag vet ju vad jag tycker, och enligt mina kompisar så är jag moderat.

Fast å andra sidan så får jag inte rösta så det spelar ju ingen större roll vad jag tycker