måndag 9 augusti 2010

En veckas frånvarande

My bad, har bara inte orkat slänga upp ett inlägg på senaste. Vad har jag haft för mig istället? Jo, jag bestämde mig för att åka back till hooden (LA) och representa i några dar. Sedan tog jag min kvinna och begav oss ned till Götlaborg för att hälsa på min mor och bengt. Väldigt mysigt var det med lite båtturer, filmkvällar och självklart lite jacuzzi och bastu.

Nu sitter jag i bussen på väg till sthlm, idag ska det hämtas ut TV! Yepp, jag har lyckats köpa en 46" LED-TV från Samsung somehow :) Så ikväll blir det spelkväll, u know who u are, det är bara att droppa in vid 18 och framåt så kör vi.

Måste säga att det är rätt gött med trådlöst internet på bussen, ingen dum uppfinning.

Nu ska jag glo på entourage, här kommer lite bilder från helgen...och en från US and A så klart.

Stay black!
The A-Team in San Fran...nån skitbro bakom, kommer inte ihåg vad den hette.

SWAN DIVE!...Into the perfect evening

Original shit right there!

Spa-rummet i götlabörg...rätt nice.

Inga kommentarer: