söndag 27 juni 2010

Midsommar!

Nu sitter jag åter igen ensam i mitt penthouse i sthlm och njuter av ett parti fotboll på tv med en folle. Reflekterar lite över helgen som varit. Vi var nere i götlaborg för förlovnins/midsommarfest. Mamma och bengt styrde upp saker och ting och det var riktigt trevligt. Passade även på att testa spa-avdelningen i källaren med min lady som tydligen aldrig badat jacuzzi innan (bortsett från i badhus).

Vi var även iväg till Marstrand som är nån skärgårdsö ute i göteborgs skärgård, bra mysigt var det.
Kan fortsätta i evigheter med att berätta om helgen, but I won't. Nu siktar vi in på det som komma skall och det är nämligen USA-resan som blir av redan nu på lördag. Endast 6 dagar kvar, PEPP! Läge att börja styra upp saker och ting, som att planera vad som skall med i form av kläder och räkna fickpengar. I vilket fall så kommer det bli AWESOME!

Lite bilder från helgen, stay black!
Ett parti jordgubbar hämtades upp i Lidköping

Midsomrigt var det

Paret i fråga

Chef

Utsikten över Kattegatt från Carlstens Fästning

Min kvinna prövar på vaktposten

Jag och fröken i Marstrand

Inga kommentarer: