måndag 21 december 2009

Kukars jävla skithelvete

Faaaaaan vad arg jag är. Hittar inte mina jävla boots och byxor. Och de verkar inte ligga hos mor min heller (vilket de iofs inte bör heller då jag använde de sist i Åre och har inte tagit dit dem). Och jag har letat igenom bokstavligen alla vrår och lådor här hemma så jag vette fan, hur kan skiten bara försvinna? Bra jävla surt är det för nu måste jag köpa nya byxor och boots...jävla skit. Kostar ju så inihelvete att köpa ett par jävla nya boots och nya byxor...bra surt är det också med tanke på att jag köpte nya förra året. Jävla balle.

2 kommentarer:

Emil sa...

Surt som fan... hatar o spendera pengar när man vet att man egentligen inte hade behövt...

Tequila sa...

Här behövs inte spendera oengar. Killen måste bara komma ihåg vart han lagt sina grejer. Som typ i mammas garderob.